woensdag 23 januari 2013

Januari 2013: Zomaar een dag...


Een kussen voor mijn dochter breien. Een heel getel als je zelf een patroon maakt. Maar het is bijna af, dat moet ook wel want Peter gaat eind januari naar Nederland en dan gaat ie mee.



Elke dag op Facebook kijken en zelf berichten plaatsen. 
's Morgens bij het ontbijt kijkt Peter de krant en ik Facebook. Veel leuker en veel meer blij nieuws.









 Hongaars bijhouden! Dit vergt behoorlijk wat discipline, want het vordert o zo langzaam (zie vorige berichten hierover) .
Volhouden dus.
 En wat dachten jullie van deze jongen? Net uit de oven, met een pak uit Nederland. Dat scheelt stukken tijd, want zelf deeg maken is wel iets meer werk. Hij gaat morgen mee naar Hongaarse les want Hongaars praten maakt hongerig.
 Vandaag was het heerlijke weer, dus ik ben met Jim meer dan een uur aan de wandel geweest. Langs het meer zaten vandaag wel 15 witte en blauwe reigers. 
Mijnheer ligt nu uitgeteld in zijn mand, want ja, hij is ook geen 5 meer.
Een grote pan bruine-bonen soep gemaakt. Met bonen uit Nederland. Je kunt hier veel soorten bonen krijgen maar geen  bruine bonen, eigenaardig genoeg.
En hoewel je van alle bonensoorten natuurlijk soep kunt maken, blijf ik bruine bonen het allerlekkerst vinden.



 Dan is er ook nog zo iets als een huishouden, maar dat is minder interessant. Slaan we over.

En Peter? Die heeft vandaag de bergruimte geverfd, want daar gaan straks de vriezer, koelkast en droger in. Wat hij verder nog doet, tja, ik stel voor dat hij dat zelf maar eens vertelt, dan kan ik een keer overslaan...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten